Catatan Popular

Ahad, 27 Mac 2011

pertemuan pertama

perkenalan dgn suami xprnh aku duga hingga ke jinjang pelamin..klu org lain dok kalut couple lame22 aku plak kwn 3 bulan jer...xsangka2 boleh terima lamaran utk kawen...nk ckp tangkap cinta x jgk sbb aku x rase yg aku nie brcinta..tp dh jodohkan...knal suami aku bln 7 time pose plak tue...msuk blan 10 trus melamar aku.... dgn x ku sangka22 mulut nie leh trima la plak..

 nk dpendekkn cite tanggal 26hb 10 akupn nikah..tp x sanding ag cz aku cuti kjp sgt....nk cite bab22 anak nie aku x prepare ag la..still dlm mood honeymoon kut..hahaa pejam celik pejam celik dh genap 6 bulan aku nikah....bhagiannye hanya aku n suami jerr yg taw...

bln 6 nie bru nk sanding...skrg nie dok kalut ckit cri brang keperluan yg sesuai utk majlis aku nnt....hrp22 smua brjalan lancar...."abg trima kasih cz sudi trima syg jd isteri abg yg sah" ayt yg aku sllu guna utk ayat suami aku..hahhaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan