Catatan Popular

Ahad, 27 Mac 2011

tentangku..

skrg nie aku dh sem 5 n aku ambik jurusan sumber manusia..nk kate minat benor idak ler jgk dgn kos aku nie..tp leh la klu stkat nk lulus exam..hahaa aku sk brsukan tp dsbbkan aku nie ade tiroid so smua jnis sukan aku dh stop tkut22 semput tgh jalan..spe nnt ssh suami aku jgk..haha aku msih mude n brumur 23thn utk thn 2011 nie.... genap 14hb 7 maka akupn ganap lah 23 thn.. skrg nie aku dok kalut ckit uruskan bab pelajaran cz dh ujung22 sem nie biase la final examkan n ag 1 bnde penting adelah knduri kawenku bln 6 nie..byk benor bnde kn uruskan..skit gak pale aku nie..nsib baik suami byk membantu bab duit..hahhaha bg duit cpt jerr settle smua kjer... nie smua sbhgian koleksi kwn22 aku kat uum...comel22kan dorg smua..haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan