Catatan Popular

Ahad, 27 Mac 2011

rindu sama suamiku....

alam kawen aku nie xsame dgn wktu aku bujang2 dlu...hidup akupn lbih terurus n duit poketpn sntiase pnuh..haha aku bruntung cz suami aku sgt baik, memahami n cintakan aku..
yg x bestnye cz aku n suami dok jauh22...klu nk jmp tue mmg perit n pyh la cz kn sbrg laut..jauhkan..haha
hidup brumah tgga time stdy nie byk gak godaan, cabaran n dugaanye yg hrus aku tmpuh..time nk stdy jerr mst muke suami aku muncul bile masa lak aku nk stdy nie..haha mengalahkan waktu brcinta plak..suami aku btpe la skrg nie..yelh jmppn 1bulan 1x jer..isau gak kut222 ade spare part lain lak..huhuhu hrp22 tidak sama 1x...
 
aku brsyukur cz dh msuk 6bulan aku brkawen dgn suami aku..xprnh 1xpun aku brgaduh dgn die..tahap ksabaran suami aku nie mmg tinggi...sayang abg sgt222..muahhhhhhhh!!!!!!hhaaahaaha jgn jeles

Tiada ulasan:

Catat Ulasan